30 ottobre, 2008

telefono occupato

Alle 04.45 il mio telefono di studio occupato. Due pazzi in linea!
Un pazzo ... e sono io!
L'altro?
L'avv. Lina Arena! Una telefonata fino ad adesso ... simpaticissima, commentando i post di turi blogga e di alfio e zorro.
Ora scappo in campagna, prima che ... facciano un altro bando POR infarcito di carte!

7 commenti:

  1. Se questa è follia i veri pazzi e cioè i lenti, quelli che si svegliano tardi , che non riprendono le curiosità o i cartelli che trovano nei bar di periferia, conducono una vita veramente squallida !Adesso, in attesa di completare una pratica per l'udienza odierna, vado a fare un altro bel caffè e poi avrò modo di censurare in qualche altro blog la vita fatta di burocrati e operatori " silenti".

    RispondiElimina
  2. carusi m'at'accridiri ju non ci capisciu nenti però vi vogghiu cuntari stù fattu.
    pi na tabella supa na strata provinciali u mo 'ncigneri addumannau u nulla d'aosta a provincia ca è a patruna (e pavavi i beddi euri) e u nulla d'aosta allanasi vistu ca tabbella si vidi puru da strata statali (e pavavi i beddi euri). u mo 'ncigneri mi dissi appena avemu sti ddù nulla d'aosta c'addumannamu u nulla d'aosta o comuni e semu appostu.
    i nulla d'aosta l'eppimu ma u comuni però non nni voli sentiri di darinni u so nulla d'aosta picchì dici ca i tabbelli sunnu già assai e quasi tutti abbusivi (a mia fussi l'unica cu tutti i nulla d'aosta).

    ora u mo 'ncigneri dici d'apprisintarici u stissu na bedda DIA ma ju c'arrispunnivi chi ggià mi ficiru girari i santissimi.
    e si nni parrassi c'un parrinu?

    RispondiElimina
  3. Forse caro turi blogga, ti chiederanno il rendering in 3D, e una bella Valutazione di Impatto Ambientale, per comprendere quanto la tabella è grande, così da nascondere le "corna" che la moglie di quel funzionario ha avute fatte dalla moglie!

    RispondiElimina
  4. AGGIONNAMENTU
    mi telefonau ora ora u mo 'ncigneri e mi spiranzau, dici c'attruvau na sintenza chi dici chi non cci pò mancu a DIA, figuramuni n'parrinu.

    piessi:
    zorro cci poi pinzari tu? macari prima cci spii a affio.

    RispondiElimina
  5. mi chiamau mo niputi Riggi (je spittuni, non cè nenti) pì dirimi chi pari ca stamu ciatannu (boh?). dutturi araciu chi paroli e stamu accura a nzoccù jemu scrivennu. non vulissi chi m'addumannanu puru a relazzioni di igieni mentali. ju non sugnu allittiratu commu a vuautri e ogni bota d'abbocatu m'ha custatu cchiussà da ggemmania (e diri chi ju era asvizzira).

    RispondiElimina
  6. ncatinati davanti u palu e ammuccia a tabbella ppi protesta, accussi nuddu pò leggiri.
    prima o ppoi cuntu tan'a dari.

    avaia turi, mancu tu mi pari.

    RispondiElimina
  7. poi nni parramu chi perora cu stì carusi ca non vanu a scola n'giru ccè troppu nibbusu.

    RispondiElimina